2024 - 2025 Usta Öğretici başvuruları 01 - 31 Ağustos 2024 tarihleri arasında e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinden e-devlet sistemi girişinden alınacaktır. Sistem üzerinden başvurusunu tamamlayanların MUTLAKA Kurum Müdürlüğümüze başvurularını onaylatmaları gerekmektedir.
Başvuru aşamaları:
1- Kurum Müdürlüğüne müracaat ederek EK-2 Ücretli Uzman ve Usta Öğretici Değerlendirme Formunu doldurunuz.
2- e-yaygin.meb.gov.tr sistemine e-devlet şifreniz ile giriş yapınız. Sistem üzerinde istenilen belgelerin asıllarını Usta Öğretici Başvuruları bölümüne yükleyiniz. (Bu konuda aşağıdaki videoyu izleyerek yardım alabilirsiniz.)
3- e-yaygin.meb.gov.tr sistemi üzerinde gerekli işlemleri tamamladıktan sonra, başvuru süresi içerisinde (01 - 31 Ağustos 2024) mutlaka istenilen belgelerin fotokopilerini asılları görülerek onaylatılmak üzere Kurum Müdürlüğüne teslim ediniz. ( Hayat Boyu Öğrenme Kurumları Yönetmeliği Madde 26/8)
4- Başvurular ilgili müdür yardımcıları tarafından e-yaygın sistemi üzerinden kontrol edilip onaylanacaktır.
5- Kurum Müdürlüğü tarafından onaylanmayan başvurular işleme alınmayacaktır.
6- e-yaygin.meb.gov.tr adresi üzerinden başvuru onay durumunuzu sık sık kontrol ederek reddedilen başvurularınız için, reddedilme nedeninde yazan talimatlar doğrultusunda gerekli düzeltmeleri yapmanız gerekmektedir.
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
1- Başvuru Dilekçesi (Kurumumuzdan alınacaktır)
2-Öğrenim Belgesi (Diploma Fotokopisi veya E-Devlet Çıktısı)
3-Sgk Hizmet Dökümü (Barkodlu e-devletten alınacak)
4-Usta Öğreticilik, Ustalık, Kalfalık, Antrenörlük, Eğitilicilik v.s. Belgeleri
5-Sağlık Raporu (Aile Hekiminden)
6-Sabıka Kaydı (E-devletten alınacak)
7-Nüfus Cüzdan Fotokopisi
8-Oryantasyon Belgesi (Varsa) (Eğitim Fakültesi mezunu veya Pedogojik Formasyonu olanlardan istenmemektedir.)
9-Evraklar sırasına göre mavi kapaklı, şeffaf, telli dosya ile teslim edilecektir.
Teslim sırasında istenen belgelerin asıllarını da yanınızda bulundurmanız önemle rica olunur.